Wednesday, January 5, 2011

bila....



Bdk nie dh besar tau...tahun ni 4thn umur dia, tp manja xleh nk komen apa2 la. Kalu g mane2 tgk ader org dukung baby terus dia suh kita dukung dia. Kalu ringan xpe la...ni dh berat, kalu dgn ai,maaf la xde la nk dukung. Tp kalu dgn uncle, terus angkat. So awal2 tahun nie mesti masing duk citer psl gelagat hntr anak skolah kan. Org lain yg excited tp ai yg duk berdebar-debar. Biar lmbt lagipun bdk nie nk skolah tp ai dh pk skrg...mane taknya, syfq tu kan maner pernah g nesery. membesar dlm rmh je. Tp tu la,bila dh bncg2 dgn uncle kami decide hntr dia ke tadika tahun depan la. So, tahun nie dh kena start survay la nk hntr skolah tadika kat maner? Yuran dll? So, ada cadangan!!!

3 comments:

tifaizal said...

aku pun maria...si farah tu mane pernah hantar nursary..hantar umh org dh biasa ditatang je kan...aku nie pun dok gigih mencari tadika mane yg ok dengan duit poket kami...hahahaha

maria said...

meh la hntr skolah abim kat umah aku....dia ader daycare skali.tp yuran aku xtanyer lagi...

tifaizal said...

jauh tak umh ko maria dr umh aku..heheheh