Tuesday, October 21, 2008

Baby AidilFitri


petang pada raya pertama kami sekeluarga g hospital pasir mas...nk g tgk baby...baby nie kirenyer 2pupu syfq la....(papa syfq dgn mak baby nie sepupu)...pandai baby nie cari time utk bersalin sbb nyer tepat 12 mlm ..dh masuk 1 syawal dia dilahir....w'pun maknyer sakit dari pagi...cukup la mak dia poser tahun nie...dia pun maybe poser skali kan....kalu dh bersalin mlm td...sepatutnya dh boleh balik rumah tp baby nie masih xkencing lagi...xkan nk tipu kot..nk kata sakit xjgk..sbb tgk baby nie sehat..beratnyer pun 3.5kilo...boy...masa kitaorg sampai dia tgh berak..so makcik Sah yg tlg setle kan..sbb nenek bdk ni balik rumah jap..ye la...ari raya kan....lps makcik tlg setle kan dia...dh selimutkan dia elok..kami pun balik ar...dh nk magrib kan..so sempat la aku bisik kat telingan baby nie...."dh la tu baby duk sini..meh la kiter balik..kencing elok-elok ye, byk skit..biar nurse tahu" ..saje je aku ckp mcm tue..sbbnyer aku kecian kat mak dia....dh la kena pantang di bln syawal nie.....duk plak sorang2 kat spital.....

lps isyak kot...tetiba adik ipar aku ckp....baby dh balik rumah sbb lps kami balik dia kencing....ish..jd jgk ubat aku tuh........kalu korang nk th kat spital ni jgk la ai bersalin kan syfq thn lps.....
tumpang ye baby...abg syfq penat nie....ari nie kan ari raya..byk jln2

No comments: